A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Вашківецька міська громада
Вижницький район, Чернівецька область

Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

Дата: 01.05.2021 15:36
Кількість переглядів: 39

Про зміни щодо виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії

З 01.04.2021, у зв’язку із набранням чинності постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги», змінено порядок виплати допомоги на поховання пенсіонера та недоотриманої пенсії у зв’язку з його смертю. До внесення змін, їх виплата здійснювалась через установи ПАТ «Укрпошта» разовими дорученнями. Відтепер, у вказаних випадках, кошти виплачуватимуться органами Пенсійного фонду шляхом їх зарахування на поточний рахунок одержувача (особи, яка має право на отримання виплат у зв’язку із смертю пенсіонера) в  банку, який є уповноваженим на проведення розрахунково-касових операцій з коштами Пенсійного фонду України. Отож, для оформлення таких виплат, при зверненні до сервісного центру крім основних документів  надаються реквізити рахунку, відкритого в одному з  уповноважених банків за вибором одержувача, на який скеровуватимуться кошти. З їх переліком можна ознайомитись за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/1906048-perelik-bankiv-upovnovazhenyh-na-vyplatu-pensij/

При зверненні до органів Фонду для отримання допомоги на поховання потрібно подати заяву, до якої додаються:

– документи, що посвідчують особу заявника – паспорт та ідентифікаційний код;

– свідоцтво про смерть;

– витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера;

– номер банківського рахунку заявника.

Додатково: заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Якщо реєстрація смерті відбулась за межами України, подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави.

Члени сім’ї, які звертаються за недоотриманою пенсією померлого протягом шести місяців з дати смерті пенсіонера, надають:

– документи, що посвідчують особу заявника – паспорт та ідентифікаційний код;

– свідоцтво про смерть;

– документи, які підтверджують родинні зв’язки;

– номер банківського рахунку заявника.

Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини надається:

– документ, що посвідчує особу заявника;

– свідоцтво про смерть;

– свідоцтво про право на спадщину;

– номер банківського рахунку заявника.

Додатково: заявники, які згідно з паспортом зареєстровані на тимчасово окупованих територіях, надають власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь