«Забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти в умовах освітньої реформи Нова українська школа»
Педагогічна рада найважливіша і найбільш демократична форма роботи педагогічного колективу, з допомогою якої розв'язують навчальні проблеми розвитку дітей, удосконалення навчально-виховного процесу та підвищення професійної майстерності педагогів. Складаючи річний план, ми намагаємося детально продумати теми педрад, які є найбільш актуальними та пріоритетними у навчальному році.
На даний час забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти відіграє важливу роль у нашому житті, вже починаючи з дошкільного дитинства, адже майбутній учень Нової української школи, це теперішній вихованець закладу дошкільної освіти. Саме тому темою педагогічної ради №2, яка відбулася 29 листопада 2018 року в Карапчівському ЗДО, була: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти в умовах освітньої реформи Нова українська школа». Розглядались такі питання:
1.Про результати виконання, рішень попередньої педради.(директор ЗДО Кузик Н.М.)
2.Нова українська школа – нові орієнтири для дошкільного виховання.
( директор ЗДО Кузик Н.М.)
3. Зміст освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку. (виступ вихователя дітей старшої групи Філіпенко Л.М.)
4.Початкова ланка освіти в умовах Нової української школи (Виступ вчителів початкових класів)
5.Організація роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку та першокласників – спільна робота ЗДО і ЗЗСО. (виступ вихователя Пшебишевської Н.В.)
На педагогічну раду були запрошені вчителі початкових класів Карапчівського ЗЗСО Турчинець Н.К., Александрюк Н.Д., Данко Н.С., які поділилися власним досвідом роботи у Новій українській школі.
Турчинець Н.К. вчитель 1 – класу: одним з основним напрямків підготовки до реформи є підготовка вчителів. На онлайн-платформі Ed-era був розроблений курс для вчителів перших класів, що є першим етапом. Далі йде безпосереднє навчання вчителів тренерами, що пройшли підготовку за програмою ГО «Освіторія» спільно з МОН. Початкова школа триває чотири роки і поділяється на два цикли (1-2 класи – адаптаційно-ігровий, 3-4 класи – основний).
Взагалі ми задоволені своєю роботою, на 100% забезпечені мультимедійною технікою, що дає нам змогу втілити освітній процес. Шкодую тільки про те, що мої внуки не навчалися в Новій українській школі.
В ході роботи було прийнято рішення педагогічної ради.