Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади
Вашківецькою міською радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування міської ради:
провідного спеціаліста відділу фінансів та аудиту міської ради.
Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади посадової особи
місцевого самоврядування Вашківецької міської ради
1. Громадянство України.
2. Наявність вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра.
3. Знання чинного законодавства, інших актів законодавства з питань дотримання законодавства про працю, зайнятість населення, фінансів.
4. Вільне володіння державною мовою.
5. Володіння персональним комп’ютером в режимі користувача.
Документи, що подаються на конкурс:
1. Заява про участь у конкурсі;
2. Особова картка ( форма П-2 ДС);
3. Копію Декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік;
4. Копія паспорта;
5. Копія ідентифікаційного коду;
6. Копія трудової книжки (за наявності);
7. Копія документів про освіту;
8. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
9. Копія військового квитка ( для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: вул.Героїв Майдану, 2 м. Вашківці Вижницького району Чернівецької області, тел. 4-35-15.